Konu
Temmuz Ayı Ödemeleri
27-08-2010, 06:00:42
#824
forumtex
Üyeliği durduruldu
MusLumcu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
benim heseba bu ay 190Lira yatırıLmış,
60$ hesabımda duruyor?
Bu 60 doLar neden ödemediLer
Kesim tarihLeri 15'i oLdugu için o tarihe kadar biriken parayımı yoLLuyorLar ?
Sanırım o 60 $ bu ayın kazancı. Onu önümüzdeki ay alırsın.