n0fx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
allah allah ödemem gelmemiş. işin değişik yanı ödeme işlemde bile değil ? temmuz ayı sonu bakiyesi 100$'ı aşınca ödeme yapılmıyormuydu? bu limit mi değişti ? yada benim durumumda olan daha ödemesi işleme girmemiş arkadaşlar varmı ?
ilk defamı alıyorsunuz? 15 inden sonra geçtiyseniz 100 $ ı muhtemelen bi dahaki ay ödemeniz gelecektir.