• 27-08-2010, 16:20:01
    Temmuz ayı sonundaki bakiyem 100$ı geçmesine rağmen bende hala tık yok, sebebi nedir acaba?
  • 27-08-2010, 16:26:45
    Üyeliği durduruldu
    akbalci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temmuz ayı sonundaki bakiyem 100$ı geçmesine rağmen bende hala tık yok, sebebi nedir acaba?
    banka bilgilerinin girişini yaptınmı ?
    hesabın beklemede olabilir ..beklemedemi ?
    ödemeyi çekmi eft ilemi alıyorsun ?
  • 27-08-2010, 16:53:35
    akbalci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temmuz ayı sonundaki bakiyem 100$ı geçmesine rağmen bende hala tık yok, sebebi nedir acaba?
    aynı dert var bendede.
  • 27-08-2010, 16:58:55
    Ödeme işleme bile girmedi

    eft ile alıyorum daha 1 sene önce 2-3 defa ödeme almıştım, yine kendi kendine birikmiş ama alamadık

    The_Joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    banka bilgilerinin girişini yaptınmı ?
    hesabın beklemede olabilir ..beklemedemi ?
    ödemeyi çekmi eft ilemi alıyorsun ?
  • 27-08-2010, 17:08:33
    dün akşam saatlerinde aldım ödemeyi.
  • 29-08-2010, 12:46:26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar garanti bankası hesabını tanımlamıştım ama artık akbanka gelmesini istiyorum. Akbankta çok gecikme oluyormu ?
  • 29-08-2010, 12:52:17
    teknolojiblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar garanti bankası hesabını tanımlamıştım ama artık akbanka gelmesini istiyorum. Akbankta çok gecikme oluyormu ?
    Diğer bankalar ile hemen hemen aynı.
  • 29-08-2010, 12:53:08
    ya arkadaşlar bende de ödeme yok daha önce defalarca ödeme almıştım bi sorun yok yani ödeme bilgilerimde

  • 29-08-2010, 12:59:54
    TuKeNeCeGiZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diğer bankalar ile hemen hemen aynı.
    teşekkür ederim çok sağol