Ödeme işleme bile girmedi

eft ile alıyorum daha 1 sene önce 2-3 defa ödeme almıştım, yine kendi kendine birikmiş ama alamadık

The_Joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
banka bilgilerinin girişini yaptınmı ?
hesabın beklemede olabilir ..beklemedemi ?
ödemeyi çekmi eft ilemi alıyorsun ?