• 26-08-2010, 19:25:17
    Ödemem gelmiş
  • 26-08-2010, 19:26:00
    İş bankası istanbul eyüp şubesi para hesapta.biraz geç oldu ama internet bankacılığına giremiyorum ve kartın da süresi dolmuş gidip bankadan alıcam parayı
  • 26-08-2010, 19:28:46
    metzelder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş bankası istanbul eyüp şubesi para hesapta.biraz geç oldu ama internet bankacılığına giremiyorum ve kartın da süresi dolmuş gidip bankadan alıcam parayı
    aynı durum bende de var 2.30da bankaya gittim gelmemiş simdi baktım adsense ödeme yapıldı diyor bankada kapalı artık yarın alıcaz insallah
  • 26-08-2010, 20:30:07
    fazla var, eksik yok. herkese bol kazançlar
  • 26-08-2010, 20:50:30
    kesintisiz geldi ödeme.
  • 26-08-2010, 23:12:49
    Benim ödememi hala yapmamış Google, sıkıntı yaşayan varmı arkadaşlar ?
  • 26-08-2010, 23:13:26
    Ödeme geldi ve öğrenim kredisine gidiyor
  • 27-08-2010, 00:14:52
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Site temamı değiştirdim reklam yerleşimlerimi değiştirdim hit için çalışamlara başladım yeter artık bende iyi denilebilecek miktarda para alcam
  • 27-08-2010, 00:35:27
    Benim ödeme de gündüz saatlerinde İş Bankası'na gelmiş..