• 26-08-2010, 09:05:26
    Üyeliği durduruldu
    GR_BaTTaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki AdSense'ı kim sevindiriyor ?
    Tabikide bizler ve bizim gibi Adsense'yi kullanan insanlar.
  • 26-08-2010, 09:05:49
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    GR_BaTTaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki AdSense'ı kim sevindiriyor ?
    Reklam veren firmalar. =)
  • 26-08-2010, 09:05:50
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana da bankasya ya gelecek

    ilk defa işleme girdi

    Daha önce 3 kere para alacağım gün banlandım bu sefer ne olacak bakalım


    Bankasya ya para gelmiş Oleyy
  • 26-08-2010, 09:07:49
    09:07 işbank hesabım hala boş. :/
  • 26-08-2010, 09:09:46
    Montrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    09:07 işbank hesabım hala boş. :/
    Her ay böyledir, bizimki bi yarım saat, bir saat gecikmelidir..
  • 26-08-2010, 09:09:52
    Üyeliği durduruldu
    Montrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    09:07 işbank hesabım hala boş. :/
    En son işbankasına atıcaktır çünkü çok kullanan var galiba bekleyip görelim.
  • 26-08-2010, 09:11:47
    Üyeliği durduruldu
    ha 1 saat sonra yatmış ha 2 saat yatsında vakıfbank hala beklemedeyim
  • 26-08-2010, 09:11:58
    garanti / zeytinburnu 09.12 para hesapta.
  • 26-08-2010, 09:12:00
    İşbank hesabıma para geçti. Hayırlı olsun arkadaşlar. Allah herkese nasip etsin.