Arkadaşlar sabah bankaya gittim parayı çekmeye ordaki kadın bana dediki 50 Tl Eft parası keseceğiz hayırdır dedim hiç böyle bir şey yoktu önceden yok diyor eft ile geldiğinden dolayı keseceğiz önceden ayıkmadıkları için çekmemişler, eğer bugün çekerseniz paranızı 50tl vereceksiniz yarın beklerseniz o ücreti vermeyeceksiniz, buda yenimi çıktı iş bankasında? Daha önce böyle bir durum ile karşılaşacan varmı?
o nerden çıkmış isme havale gelseydi yurt dışından döviz olarak ozaman böyle bişey oluyor ancak eft lerde hiç görmedim bugüne kadar hangi banka onu diyen?