teknolojiblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi banka o ?
iş bankası, daha önce böyle bir durumla karşılaşmadım, zaten 6 ayda bir hesabımda otomatik olarak bir miktar çekiyorlar birde para yeni geldiği için yeni ayak paras istiyorlar.