Konu
Temmuz Ayı Ödemeleri
26-08-2010, 10:35:58
#741
Norm
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Ben 27-28 gibi bekliyordum, konuya bakayım dedim ve şaşırdım. Gidip çekelim öğleden sonra.