şimdi baktım ödeme işlemde acaba gece kaç gibi işleme girdi sanırıım 9 olmadı en geç 9 bucuk gibi alırız paralarımızı
onca kişi cuma diyordu perşembe oldu ne güzel oldu
Gece değil iftardan hemen sonra işleme girdi

Eğer bir aksilik olmazsa saat 09:00'dan sonra hesaplara geçer diye düşünüyorum.