• 25-08-2010, 12:09:23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yarın kızın yanına gidicektm yatsa bari bugün.
  • 25-08-2010, 12:09:58
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Montrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın kızın yanına gidicektm yatsa bari bugün.
    Bu güne yatmaz artık. En erken yarın..
  • 25-08-2010, 12:10:17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hep böyle oluyor diğer tüm ülkelerde işleme giriyor. Ertesi günün gecesi Türkiye de işlemde oluyor.
  • 25-08-2010, 12:25:06
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sechkine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 euro yu geçtimi ki ?
    Euro hesapında limit 70€
  • 25-08-2010, 12:29:38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sabahın köründe kalktım işleme girer diye baktım bişi yok geri yattım kabus sandım şimdi kalktım yine baktım yine yok yarına kaldı beyler
  • 25-08-2010, 12:30:52
    Bir an önce yatsada çatır çatır yesek şu sıcak günlerde
  • 25-08-2010, 12:42:42
    Üyeliği durduruldu
    foxfire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sabahın köründe kalktım işleme girer diye baktım bişi yok geri yattım kabus sandım şimdi kalktım yine baktım yine yok yarına kaldı beyler
    sanırım kardeşim bu akşam işleme girecek yarın sabah 9-10 gibi hesaplarda olacak
  • 25-08-2010, 12:45:19
    The_Joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım kardeşim bu akşam işleme girecek yarın sabah 9-10 gibi hesaplarda olacak
    hiç böyle olduğunu görmemiştim..bakalim pazartesiye kalmazsa iyi ödemeler
  • 25-08-2010, 12:51:50
    Üyeliği durduruldu
    WebGARDEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç böyle olduğunu görmemiştim..bakalim pazartesiye kalmazsa iyi ödemeler
    inş kalmaz kardeşim aman de