reon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar bence Ayın 31'inde hesabınıza geçecek öyle bi düşünüyorum içinizi karartmayı istemezdim ama öyle {:
Hadi bakalımhayırlısı daha "ödeme işlemde" yazısınıda göremdik.
yok artık 35 i hayatım boyunca 1 defa yaşadım ayı atladıgını sanmam o kadar uzucak