performansodev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zaten ne hikmetse hep ay sonuna doğru döviz kurları düşüyor
sebebi google türkiyeye $ girişi gerçekleştirdiği için aslında her ay ekonomimizi düzenliyor
yurtdışından bir sürü $ lar giriyor yani


dolayısı ile piyasalar google amcayı adı gibi biliyor
döviz girişi olcak diye dövizi düşürüyorlar
Evet dediğiniz gibi fakat dövizin düşmesinin piyasadaki dolar miktarının artması. Yani bence ayın 25inde aldık diyelim ödemeyi, ayın 26sında kur daha düşük olması lazım.