myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende onların doğru yaptığını belirtmedim, özellikle onlardan rahatsız olduğumu belirttim. Ancak alıntılamalara dikkat ederseniz ne demek isteyeceğimi anlayacaksınız, özellikle bir karalama içinde bazı arkadaşlar..

Neyse,
herkesin ödemesi şimdiden hayırlı olsun iyi çalışmalar.
Bu forumda gerekse çifte standart olayı hiç olmayan gerekse üslubu adam gibi olan bu adamı da kızdırmışsın ya pes doğrusu vallaha