Bende onların doğru yaptığını belirtmedim, özellikle onlardan rahatsız olduğumu belirttim. Ancak alıntılamalara dikkat ederseniz ne demek isteyeceğimi anlayacaksınız, özellikle bir karalama içinde bazı arkadaşlar..
Neyse,
herkesin ödemesi şimdiden hayırlı olsun iyi çalışmalar.