• 23-08-2010, 23:42:15
    Üyeliği durduruldu
    foxfire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sabaha karşı işleme girecek inşallah
    Sabah karşı girmesi zor, Ülkeler alfabeye göre giriliyor A B C ... T-ürkiye gibi yani yurt dışındaki ödemeler iişleme girilmeye başladığında ertesi gün Türkiye giriyor.
  • 24-08-2010, 00:18:56
    yarın işleme girer diye düşünüyorum akşam saatlerinde..
  • 24-08-2010, 00:20:37
    Üyeliği durduruldu
    Muhabbet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabah karşı girmesi zor, Ülkeler alfabeye göre giriliyor A B C ... T-ürkiye gibi yani yurt dışındaki ödemeler iişleme girilmeye başladığında ertesi gün Türkiye giriyor.
    bak bilmiyordum bunu bilgilendirdiğin için sağol dostum
  • 24-08-2010, 00:29:23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dp yi takip eden varmı
  • 24-08-2010, 00:31:39
    Muhabbet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabah karşı girmesi zor, Ülkeler alfabeye göre giriliyor A B C ... T-ürkiye gibi yani yurt dışındaki ödemeler iişleme girilmeye başladığında ertesi gün Türkiye giriyor.
    Hocam onu nereden çıkardın allah aşkına, yok öyle birşey insanları yanlış bilgilendiriyorsun. Her ülkenin Adsense bölümü ayrı. Kimsenin sırasını filan beklediği yok...
  • 24-08-2010, 00:44:02
    foxfire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dp yi takip eden varmı
    evet ordada bi gelisme yok bakalim simdilik..
  • 24-08-2010, 00:51:20
    Üyeliği durduruldu
    ödesinde ne zaman öderse ödesin abı
  • 24-08-2010, 01:16:13
    Üyeliği durduruldu
    edevrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam onu nereden çıkardın allah aşkına, yok öyle birşey insanları yanlış bilgilendiriyorsun. Her ülkenin Adsense bölümü ayrı. Kimsenin sırasını filan beklediği yok...
    1 ay boyunca takip et arkadaşım dp olsun diğer forumlar olsun ülke isimlerine göre işleme giriyor. 3 aydır takip ettim bu durumda mesela diğer ülkede dpde sıra sıra işlemde denildi ertesi gün biz olduk.
  • 24-08-2010, 01:18:03
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende baktım bişey yoktu.