Bu ay çok düşük aldiğimi belirtmek istedim
ya yalancısın yada kendini bişi sanıyorsun bu tarz konuşmalar yaparak paran varsa sana var para yoksa sana yok sizin gibi düşünenler yüzünden bu hallerdeyiz sana tek diyeceğim
TERBİYESİZZZZ.. ( dana neler söylemek isterdim ancak kurallara uyuyorum yok 4k ödeme alacakmışta yok bu ay az aldığını yazmak istemişte sizin gibilerinizin alayı fason )