The_Joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya yalancısın yada kendini bişi sanıyorsun bu tarz konuşmalar yaparak paran varsa sana var para yoksa sana yok sizin gibi düşünenler yüzünden bu hallerdeyiz sana tek diyeceğim TERBİYESİZZZZ.. ( dana neler söylemek isterdim ancak kurallara uyuyorum yok 4k ödeme alacakmışta yok bu ay az aldığını yazmak istemişte sizin gibilerinizin alayı fason )
Siz de hem millet ne kadar kazaniyo durmadan merak edip konu acarsiniz , soyleyince de terbiyesiz olur. Kazaniyorsa kendine , kazanmiyorsa da keni problemi yine.