• 21-08-2010, 14:32:22
    x2841x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    artık bu ayın 30'u yazısı gördüm ya ban yesemde sorun deil


    26 sı Perşembe günü yapar herhalde öss harçlarını yatırmamız için
  • 21-08-2010, 15:09:04
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alıntı
    artık bu ayın 30'u yazısı gördüm ya ban yesemde sorun deil
    aynen valla
  • 21-08-2010, 16:16:12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bendede cıkmış yazı çok şükür bu ayda ödememizi alıcaz.
  • 21-08-2010, 17:39:53
    Umarım salı günü işlemde olur, çook borcum var çoook Bitirmese de hafifletiyo saolsun.
  • 21-08-2010, 18:40:29
    benimde ödeme talimatim var çok sevindim. ev kredi borcuma destek çıkacağım...
  • 21-08-2010, 18:44:42
    Üyeliği durduruldu
    Muhabbet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen görmemiş olabilirsin arkadaşım.
    google amcanın süpriz yaptığı günlerde oluyor yaw
    geçen ay 400 tl yatırmış
    bu ay nasip kaç lira yatıcak:d
  • 21-08-2010, 19:07:30
    Bir ödeme günü daha geldi çattı zaman nasıl geçiyor böyle ya
  • 21-08-2010, 19:15:11
    Üyeliği durduruldu
    netozgurlugu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir ödeme günü daha geldi çattı zaman nasıl geçiyor böyle ya
    zaman geçmek bilmiyor
  • 21-08-2010, 20:46:06
    Ödeme geçmişi sayfasına gelince böyle bir hata alan var mı?
    Hata
    Rahatsızlıktan dolayı özür dileriz, fakat isteğinizi şu anda işleyemiyoruz. Mühendislerimiz bu problemden haberdar edildi ve çözmek için üzerinde çalışacaklar.