• 22-08-2010, 01:37:12
    Kur ne olur arkadaşlar ?
  • 22-08-2010, 01:40:00
    KoLiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kur ne olur arkadaşlar ?
    1.51 ya da 1.5 diye düşünüyorum ben
  • 22-08-2010, 01:44:44
    bluefb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Arkadaşlar bişet sorucam.Acaba alacağımız miktar "Son ödemeden itibaren" kısmında yazan mı yoksa ödeme geçmişini görüntüle yazan yeri tıkladıgımızda çıkan "Temmuz ayı sonunda bakiye" yazan kısım mı?
    Bilgisi olan var mı?
  • 22-08-2010, 01:44:47
    Üyeliği durduruldu
    foxfire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çarşambaya kadar gelse süper olur
    çarşamba derken ? ayın 27sinden önce ödeme yapılacağını sanmıyorum
  • 22-08-2010, 01:48:13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bluefb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Arkadaşlar bişet sorucam.Acaba alacağımız miktar "Son ödemeden itibaren" kısmında yazan mı yoksa ödeme geçmişini görüntüle yazan yeri tıkladıgımızda çıkan "Temmuz ayı sonunda bakiye" yazan kısım mı?
    Ödeme Geçmişi ne bak ordaya Kazançlar (1 Tem - 31 Tem) yazan kısmın karşısındaki miktarı alıcaksın yada temmuz ayının bakiyesine bakabilirsin ama kesinti olumuşsa ödeme geçmişine bakıcaksın
  • 22-08-2010, 01:50:05
    MaZo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme Geçmişi ne bak ordaya Kazançlar (1 Tem - 31 Tem) yazan kısmın karşısındaki miktarı alıcaksın yada temmuz ayının bakiyesine bakabilirsin ama kesinti olumuşsa ödeme geçmişine bakıcaksın
    son ödemeden itibarene baktıgımda 150 ödeme geçmişine baktıgımda 200 gözüküyor.50 mi kestiler şimdi benden ?
  • 22-08-2010, 02:00:22
    bluefb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son ödemeden itibarene baktıgımda 150 ödeme geçmişine baktıgımda 200 gözüküyor.50 mi kestiler şimdi benden ?
    Resimlerin koyarsan 2 sayfanınkini tam olarak cevap verebiliriz
  • 22-08-2010, 02:05:26
    MaZo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resimlerin koyarsan 2 sayfanınkini tam olarak cevap verebiliriz
    Son Ödemeden İtibaren

    Ödeme Geçmişi
  • 22-08-2010, 02:10:43

    Son ödemeden yaptıgınız zaman ağustos ayındaki kazancınızda içinde demek ödeme geçmişinde yukarda "Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. Standart teslimat çeki alıyorsanız, bulunduğunuz yere bağlı olarak çekin elinize geçmesi için 4 hafta kadar bekleyin. EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir. Daha fazla bilgi..." var mı? yoksa ödeme alamıyorsun kanımda bu ay ödeme alamayacan çünkü son ödeme de 2 ayın kazancını gösteriyor.