
Arkadaşlar bişet sorucam.Acaba alacağımız miktar "Son ödemeden itibaren" kısmında yazan mı yoksa ödeme geçmişini görüntüle yazan yeri tıkladıgımızda çıkan "Temmuz ayı sonunda bakiye" yazan kısım mı?
Ödeme Geçmişi ne bak ordaya Kazançlar (1 Tem - 31 Tem) yazan kısmın karşısındaki miktarı alıcaksın yada temmuz ayının bakiyesine bakabilirsin ama kesinti olumuşsa ödeme geçmişine bakıcaksın