• 19-08-2010, 16:06:35
    FatihGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    19 Ağustos 2010 13:34 banlandı iki hesabım. Ödeme planlandı yazısı saat kaç gibi çıkmıştı? İnşallah ödeme alırım
    Ödemeler planlanma saati 3:00 civarlarında sanırım, tam olarak emin değilim ama 3:30 da ben baktığımda planlamalar başlamıştı.
    %100 olmamakla beraber paranızı alacaksınız...
  • 19-08-2010, 16:10:12
    XeroX_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödemeler planlanma saati 3:00 civarlarında sanırım, tam olarak emin değilim ama 3:30 da ben baktığımda planlamalar başlamıştı.
    %100 olmamakla beraber paranızı alacaksınız...
    Hayırlısı olsun o zaman 700 dolar para vardı içerde. Ödeme gelirse iki kişiye silver üyelik hediye edecem
  • 19-08-2010, 16:48:07
    Bizide banlamış "19 Ağustos 2010 Perşembe 06:10:33" gelmiş mail, gelir heralde odeme ama cokda umutlanmak istemiyorum
  • 19-08-2010, 17:39:41
    Üyeliği durduruldu
    Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence 20 sinde hesaplar kontrol edilicek 22 veya 23 ünde ödeme yapilicak.
    Ben size diyorum en geç pazartesi alıcaksınız akşama doğru yatmış olur bu ay erken yatiricaklar
  • 19-08-2010, 17:47:52
    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. Standart teslimat çeki alıyorsanız, bulunduğunuz yere bağlı olarak çekin elinize geçmesi için 4 hafta kadar bekleyin. EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir. Daha fazla bilgi...


    tşkler gugil hadi ayın 23ün de gönder gugil yahu
    23'ünde yatar diye düşünüyorum. Yanılmıyorsam evvelki ay öyle olmuştu.
  • 19-08-2010, 17:52:43
    Üyeliği durduruldu
    FatihGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlısı olsun o zaman 700 dolar para vardı içerde. Ödeme gelirse iki kişiye silver üyelik hediye edecem
    Banada ver fatih hocam
  • 19-08-2010, 20:57:48
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alıntı
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. Standart teslimat çeki alıyorsanız, bulunduğunuz yere bağlı olarak çekin elinize geçmesi için 4 hafta kadar bekleyin. EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir. Daha fazla bilgi...
    ayın 30unda mı alacağız demek oluyor bu?
  • 19-08-2010, 21:05:10
    Üyeliği durduruldu
    ZahRiyaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayın 30unda mı alacağız demek oluyor bu?
    O Size Öyle Yazıyor Unutmayın 25 de 27 de 28 de aldığınız ödemeleri
  • 19-08-2010, 22:07:16
    Daha önce böyle bir uyaruyla karşılaşıp ödeme alabilen var mı?

    ÖNEMLİ: Ödemeleriniz şu anda bekletilmektedir. Ödemelerinizin gerçekleşmesi için yapmanız gereken işlemler var.

    Bu durumu değiştirme konusunda daha fazla bilgi için aşağıdaki Gerekli Eylem(ler)'e tıklayın. Bu ayarlarda ayın 15'inden sonra yapılan değişiklikler ya şu andaki ya da ileriki ödeme döneminde etkili olabilir.
    Gerekli Eylem
    Ödemelerle İlgili Genel Sorun - Bu bekletmeyi kaldırmak için lütfen AdSense Destek ekibiyle bağlantı kurun.