• 15-08-2010, 23:38:01
    #19
    Ödesinde üç günün beş günün lafı olmaz arkadaşlar
  • 15-08-2010, 23:39:34
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ortalama 1buçuk dolar olur tabi inş. daha yüksek olurda benim için pekde ö.değil 280$ alacağım yüksek mebla alacak arkadaşlar var.. ayın 27-28 diye düşünüyorum ..
  • 16-08-2010, 00:06:10
    #21
    Üyeliği durduruldu
    2 aydır bekletiyodum bi ban korkusu sardı çekicem bu ay 460 dolar inşallah
  • 16-08-2010, 00:30:01
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    by_karahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 aydır bekletiyodum bi ban korkusu sardı çekicem bu ay 460 dolar inşallah
    neden bekletirsiniz anlamıyorum orda duracağına banka hesabınızda dursun daha güvenli
  • 16-08-2010, 01:36:55
    #23
    Üyeliği durduruldu
    1000$ dan sonra banlar diye duydum ama benim 2.420,27 $ var banlanırmıyım ?
  • 16-08-2010, 01:58:16
    #24
    Üyeliği durduruldu
    carizmali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1000$ dan sonra banlar diye duydum ama benim 2.420,27 $ var banlanırmıyım ?
    hakkınla alıyorsan banlanmazsın.
  • 16-08-2010, 02:09:36
    #25
    Kur 1.50 büyük ihtimal arkadaşlar.
  • 16-08-2010, 02:10:43
    #26
    Üyeliği durduruldu
    WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kur 1.50 büyük ihtimal arkadaşlar.
    Tarihte alalım
  • 16-08-2010, 02:19:22
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Adanali01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hakkınla alıyorsan banlanmazsın.
    hakkıyla almaya çalışan birçok insan banlandıya