if3Lc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende ayın 19 unda banlandım, konuda bi arkadaş ayın 15 inde banlandığını ama yinede odeme aldığını yazan bi arkadaş vardı, umarım alırsın.
Geçen ayın 21'inde banlandım ödeme alamadım. aynı tarihte banlanan arkadaşların bazıları aldı şans kalmış ama ayın 15'inde filan banlananların alacağını sanmıyorum. Size gönderilmek üzere eft yazısı çıkıp banlananların ödemelerini alma şansı daha yüksek