Muhabbet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o kadar gecikeceğiniz zannetmiyorum geçen ay ayın 30unda size gönderielecek para var dedikten 3 gün sonra ödeme işleme girdi 4. gün aldık ödemeleri Tahminen ben Pazartesi işleme girer salı günü alırız diye düşünüyorum Tabi Duruma göre ne değişir bilmiyorum benimkisi şahsi düşüncem. Ama o şekilde yatarsa gerçekten çok güzel olur
salı ayın 24 dü oluyor ben hiç görmedim 24 de yattığını sadece 25'de oda çok ender rastlanan bişiy.. yani cuma yatarsa öpüpte başına koy