psiko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 hesabım banlanmış banlanma ayın 15 inden sonra olduğu için ödeme alma şansım varmı acaba ?
ödeme zımpırtısı cıktıysa %100 alırsın. 15 agustosta banlandıysan biraz zor