psiko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 hesabım banlanmış banlanma ayın 15 inden sonra olduğu için ödeme alma şansım varmı acaba ?
Bende ayın 19 unda banlandım, konuda bi arkadaş ayın 15 inde banlandığını ama yinede odeme aldığını yazan bi arkadaş vardı, umarım alırsın.