• 06-11-2017, 21:15:43
    #46
    Cuma kapanış: 35,38 TL
    Bugün(Pazartesi) kapanış: 38,50 TL (+8,82%)
  • 06-11-2017, 21:45:23
    #47
    12,25 den 1 sene öncesi 4100 kusur lot
  • 08-11-2017, 00:43:19
    #48
    Ne olacak bu aselsanın hali
  • 08-11-2017, 12:14:04
    #49
    Mertcan03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne olacak bu aselsanın hali
    Borsayı 2 yıldır takip ediyorum. Ama hiç alım satım işine girmedim. Ha bu gün ha yarın diye geçiştirdim. Geçen hafta gözüm karardı 1000 lot aldım aselsandan. geçen hafta 31 den alıp hafta başında 39 dan bozdum.

    Bu değerden girilir mi sizce . Bence tavan burası. Çok fazla şişiriyorlar.
  • 08-11-2017, 12:34:42
    #50
    zaValli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Borsayı 2 yıldır takip ediyorum. Ama hiç alım satım işine girmedim. Ha bu gün ha yarın diye geçiştirdim. Geçen hafta gözüm karardı 1000 lot aldım aselsandan. geçen hafta 31 den alıp hafta başında 39 dan bozdum.

    Bu değerden girilir mi sizce . Bence tavan burası. Çok fazla şişiriyorlar.
    Kime göre şişti? Belki daha çıkacak? işte püf noktası burası burayı bilsek zaten köşe olmuştuk
    Ama son yıllarda hiç grafik aşağı yöne hareket etmemiş, bundan sonra bir kırılma olur mu? Aselsan ile ilgili haberleri takip etmek gerekiyor, yeni projeler medyaya yeniden lanse edilirse yeni bir fiyatlanma olur gibi.
  • 09-11-2017, 21:31:11
    #51
    PaLaCoRDa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12,25 den 1 sene öncesi 4100 kusur lot
    Hocam merhaba, bende borsa oynamayı düşünüyorum. 1 lot dediğiniz 1 kağıt mı oluyor yani? 1 lot 39,30TL falan mı? Bir de nerden oynuyorsunuz borsayı? Bilgi verebilir misiniz?

    Mertcan03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kime göre şişti? Belki daha çıkacak? işte püf noktası burası burayı bilsek zaten köşe olmuştuk
    Ama son yıllarda hiç grafik aşağı yöne hareket etmemiş, bundan sonra bir kırılma olur mu? Aselsan ile ilgili haberleri takip etmek gerekiyor, yeni projeler medyaya yeniden lanse edilirse yeni bir fiyatlanma olur gibi.
    Sizce bu yükseliş devam eder mi ne dersiniz?
  • 09-11-2017, 21:33:16
    #52
    ArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam merhaba, bende borsa oynamayı düşünüyorum. 1 lot dediğiniz 1 kağıt mı oluyor yani? 1 lot 39,30TL falan mı? Bir de nerden oynuyorsunuz borsayı? Bilgi verebilir misiniz?



    Sizce bu yükseliş devam eder mi ne dersiniz?
    https://eksisozluk.com/entry/16260987
  • 11-11-2017, 00:39:28
    #53
    ArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam merhaba, bende borsa oynamayı düşünüyorum. 1 lot dediğiniz 1 kağıt mı oluyor yani? 1 lot 39,30TL falan mı? Bir de nerden oynuyorsunuz borsayı? Bilgi verebilir misiniz?



    Sizce bu yükseliş devam eder mi ne dersiniz?

    Aselsan bu . Bence uzun vaade de mantıklı bir yatırım olur. Süper şeyler geliştiriyorlar ve bununda hisselere olumlu faydasi oluyr.



    BoogeymaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    33 tl mi oluyor değer olarak, 1kağıdı. Misal şimdi 100bintl ile girsek bu işe, bugun 33 olan 1sene sonra 40 olsun ne kazanacaz

    Kusura bakmayın cahilliğime verin ama hiç bilgi sahibi değilim bu konularda

    Geçen 1 ayda bi arkadaşım 100 bin tl ile girdi 25 bin kar elde etti. Sadece 1 ayda.
  • 13-11-2017, 18:17:29
    #54
    Cuma kapanış 39,76
    Bugün kapanış 42,10 (+5,88%)