Cuma kapanış: 35,38 TL
Bugün(Pazartesi) kapanış: 38,50 TL (+8,82%)
Aselsan
143
●13.127
- 08-11-2017, 12:14:04Borsayı 2 yıldır takip ediyorum. Ama hiç alım satım işine girmedim. Ha bu gün ha yarın diye geçiştirdim. Geçen hafta gözüm karardı 1000 lot aldım aselsandan. geçen hafta 31 den alıp hafta başında 39 dan bozdum.Mertcan03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu değerden girilir mi sizce . Bence tavan burası. Çok fazla şişiriyorlar. - 08-11-2017, 12:34:42Kime göre şişti? Belki daha çıkacak? işte püf noktası burası burayı bilsek zaten köşe olmuştukzaValli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama son yıllarda hiç grafik aşağı yöne hareket etmemiş, bundan sonra bir kırılma olur mu? Aselsan ile ilgili haberleri takip etmek gerekiyor, yeni projeler medyaya yeniden lanse edilirse yeni bir fiyatlanma olur gibi. - 09-11-2017, 21:31:11Hocam merhaba, bende borsa oynamayı düşünüyorum. 1 lot dediğiniz 1 kağıt mı oluyor yani? 1 lot 39,30TL falan mı? Bir de nerden oynuyorsunuz borsayı? Bilgi verebilir misiniz?PaLaCoRDa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizce bu yükseliş devam eder mi ne dersiniz?Mertcan03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 09-11-2017, 21:33:16https://eksisozluk.com/entry/16260987ArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-11-2017, 00:39:28ArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aselsan bu . Bence uzun vaade de mantıklı bir yatırım olur. Süper şeyler geliştiriyorlar ve bununda hisselere olumlu faydasi oluyr.
BoogeymaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen 1 ayda bi arkadaşım 100 bin tl ile girdi 25 bin kar elde etti. Sadece 1 ayda.