zaValli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Borsayı 2 yıldır takip ediyorum. Ama hiç alım satım işine girmedim. Ha bu gün ha yarın diye geçiştirdim. Geçen hafta gözüm karardı 1000 lot aldım aselsandan. geçen hafta 31 den alıp hafta başında 39 dan bozdum.

Bu değerden girilir mi sizce . Bence tavan burası. Çok fazla şişiriyorlar.
Kime göre şişti? Belki daha çıkacak? işte püf noktası burası burayı bilsek zaten köşe olmuştuk
Ama son yıllarda hiç grafik aşağı yöne hareket etmemiş, bundan sonra bir kırılma olur mu? Aselsan ile ilgili haberleri takip etmek gerekiyor, yeni projeler medyaya yeniden lanse edilirse yeni bir fiyatlanma olur gibi.