• 17-08-2017, 00:08:42
    #28
    petun ve pnsut yazın bunları bir köşeye beyler ^^ ama şimdi bana güvenipte bütün parayı yatırmayın Sadece benim öngörüm.

    Bu zamana kadar olan öngörülerimde TOASO,THYAO,SISE hisselerinde paramı katladığımdan dolayı diyorum.

    Uzun vadeli düşünenler için tercih edilebilir yatırımlar.
  • 17-08-2017, 00:25:20
    #29
    LemaX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    petun ve pnsut yazın bunları bir köşeye beyler ^^ ama şimdi bana güvenipte bütün parayı yatırmayın Sadece benim öngörüm.

    Bu zamana kadar olan öngörülerimde TOASO,THYAO,SISE hisselerinde paramı katladığımdan dolayı diyorum.

    Uzun vadeli düşünenler için tercih edilebilir yatırımlar.
    Hocam ne yaptın ya bu iki kağıt adamın aklını alır. Tam uzman olanların (hiç ekrana bakmayanlar) tuttuğu hisseler. Tüm kağıtlar yükselir bu meretler yükselmez elalem parayı katlar bunlar sinir küpü yapar. Hele pnsut çok ... kağıt elin satışa gitsin %2 eksi ile kapatır günü. Orta vade kağıtları değildir uzun vade olabilir zira pınar grubunun kökeni amacı budur.
  • 02-10-2017, 22:43:25
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Allah razı olsun bilgi veren arkadaşdan
  • 31-10-2017, 18:16:46
    #31
    İki buçuk ay önce konuyu açtığımda aselsan 26.18 TL idi. Bugün 33.94'den kapattı. Yaklaşık %30 değerlendi.
  • 01-11-2017, 09:35:32
    #32
    Ben son 1 yılın grafiğine baktım ve ASELSAN sürekli olarak yükselmiş. Yani düşüşler çok kısa süreli olmuş. Bu arada Ali bey size PM attım bakabilir misiniz?
  • 01-11-2017, 09:38:19
    #33
    10 TL'den beri daha fazla yükselmez diye almadım, dün 32 TL idi daha fazla yükselmez diye yine almadım
  • 01-11-2017, 09:47:28
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben de çok eskiden beri takip edip 20 liralarda olduğunu görüp hiç almaya cesaret edemedim dün baktığımda 33 küsürlerdeydi ah ah şimdi de daha fazla yükselmez diye yine almıyorum. Almalı mıyız ?
  • 01-11-2017, 14:17:32
    #35
    Ben sürekli alıma devam ediyorum. Kendimce bir fon oluşturdum ve her ay belli bir tutarı, unutmak üzere oraya atıyorum.
  • 01-11-2017, 18:36:40
    #36
    33 tl mi oluyor değer olarak, 1kağıdı. Misal şimdi 100bintl ile girsek bu işe, bugun 33 olan 1sene sonra 40 olsun ne kazanacaz

    Kusura bakmayın cahilliğime verin ama hiç bilgi sahibi değilim bu konularda