ben de çok eskiden beri takip edip 20 liralarda olduğunu görüp hiç almaya cesaret edemedim dün baktığımda 33 küsürlerdeydi ah ah şimdi de daha fazla yükselmez diye yine almıyorum. Almalı mıyız ?