Konu
Aselsan
01-11-2017, 09:35:32
#32
akcyseo
Ben son 1 yılın grafiğine baktım ve ASELSAN sürekli olarak yükselmiş. Yani düşüşler çok kısa süreli olmuş. Bu arada Ali bey size PM attım bakabilir misiniz?