ASELS candir fakat bu yukselis 2 yildir cok fazla. Ciddi duzeltmeler gelirse sonra uzulmezsiniz insallah.
Neye göre fazla? Prk fazla bilgim olmasa da düz mantıkla düşününce;
Balon olacak bir durum gözükmüyor, her geçen gün yeni bir anlaşma imzalıyorlar.
Düşmesi için bir sebep lazım. Kısa vadeli düşüş olsada bence uzun vade de pişman etmez diye düşünüyorum.
Ytd