beyler elinde sonunda çıkacaktır ben çıkmadım (Ytd)
Bende çıkmadım,çıkmayı düşünmüyorum hocam. Acelem yok; zaten tekrardan 1-4 ay arasında yükselecektir. 40-45'leri bulacaktır tahminimce. Sıkıntı yok bekleriz.
Yatırım tavsiyesi değildir,kendi düşüncemdir.