• 16-11-2017, 19:59:16
    ErolReis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    altlardan alım yaparak 32.50 den 33 den aldıkça maliyet düşüyor.
    Tüm parayı yatırdık
  • 16-11-2017, 20:01:47
    ArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm parayı yatırdık
    ee hocam bütün parayla girmicen maliyet düşürmek için köşede tutcan.Gerçi maliyet düşürmekde pek fayda etmiyor şuan yarın 27lere gelirse yandık
  • 16-11-2017, 20:30:05
    ErolReis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ee hocam bütün parayla girmicen maliyet düşürmek için köşede tutcan.Gerçi maliyet düşürmekde pek fayda etmiyor şuan yarın 27lere gelirse yandık
    bende bundan korktugum için maliyet düşürmeye yanaşamadım pek hocam

    birkaç gün izleyeceğim bakim noluyor
  • 16-11-2017, 20:39:57
    Sizce toparlanır mı
  • 16-11-2017, 22:36:01
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hisselerde genel düşüş oldu. 1 aya kalmadan toplayacaktir.

    General Mobile 4G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 17-11-2017, 11:47:20
    beyler elinde sonunda çıkacaktır ben çıkmadım (Ytd)
  • 17-11-2017, 12:17:43
    ErolReis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beyler elinde sonunda çıkacaktır ben çıkmadım (Ytd)
    Bende çıkmadım,çıkmayı düşünmüyorum hocam. Acelem yok; zaten tekrardan 1-4 ay arasında yükselecektir. 40-45'leri bulacaktır tahminimce. Sıkıntı yok bekleriz.
    Yatırım tavsiyesi değildir,kendi düşüncemdir.
  • 17-11-2017, 12:23:05
    +40 üstü girenler maliyeti iyice düşürebilirler çok fazla yok ama bende çıkmadım beklesin 5 yıl beklesin gerekirse
  • 17-11-2017, 23:20:03
    elinde aselsan olan arkadaşlar ani düşüş sebebiyle panik yapıp satmanızı tavsiye etmem bekleyip sabırlı olmanız sizin için daha iyi olacaktır. Bugün güzel sinyal verdi.