toparladı biraz devam edecektir. borsanın %1 düştüğü doların 4e dayandığı bugün için normal diye düşünüyorum bu tepkilerin olmasını.
balon gibi şişirdiler, bakkal bile aselsan alın diyordu, milletin gözünü boyadılar, 47 den alıp miletin elinde 32 den patladı, toparlansada yine çakılacak gibi, borsada hiç bir kağıda güven olmaz, anlık işlem takibi gerekiyor,
hisseler malesef çok mantıksız işleyişi var, firma kar açıklıyor 25 tl birden düşüyor ,
ytd.