• 30-12-2017, 22:20:14
    Bende beklemedeyim hocam halka arz edilceği için büyük artiş bekliyorum
  • 30-12-2017, 22:28:16
    kafa kafaya gidiyorum bende maliyete çok yakınım ama aksine sabit kalmasını istiyorum 2018 sonuna kadar biriktireceğim
  • 30-12-2017, 23:02:42
    Hocam aselsan hisseleri sağlamdır iyi kazandırır. Ama etherium daha iyi kazandırır.
  • 18-01-2018, 11:01:10
    40.56 dan aldım, 32 lerde geziyor şuan
  • 29-01-2018, 21:55:40
    zararına satmadan sabırla beklemenizi tavsiye ederim
  • 31-01-2018, 21:28:42
    Kurumsal PLUS
    ArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    40.56 dan aldım, 32 lerde geziyor şuan
    sen çok kötü yerden almışsın hocam. 4
  • 31-01-2018, 21:30:15
    FLetcher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen çok kötü yerden almışsın hocam. 4
    Bekleyeceğiz artık problem yok.
  • 31-01-2018, 21:34:56
    Şu an bende petkim, thy var. (ytd) Aselsanda hep kaçırdım treni
  • 05-02-2018, 09:38:23
    benim 500 liram var. aselsanda hisse olarak