• 16-11-2017, 14:30:29
    #91
    Six Pack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beyler nasıl alış satış yapıyoruz?
    Çalıştığınız herhangi bir bankadan hisse senedi hesabı açtırıyorsunuz
  • 16-11-2017, 15:45:43
    #92
    Six Pack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beyler nasıl alış satış yapıyoruz?
    Bankaların alış satış komisyonları yüksek oluyor. Aracı kurumlardan alabilirsin.
  • 16-11-2017, 16:04:17
    #93
    önerdiğiniz aracı kurum var mı ?
  • 16-11-2017, 18:21:49
    #94
    Mertcan03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 yıl önce altına bende iyi çarpıldım ama artık akıllandık Herkesin bindiği trene binmiyorum
    ErolReis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla iyi çarpıldık daha da düşüyor
    Adamlar 47₺ den lot aldılar, bakalım ne olacak.
  • 16-11-2017, 19:45:11
    #95
    İş yatırım 27 e kadar gelir diyor?


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 16-11-2017, 19:51:22
    #96
    ErolReis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş yatırım 27 e kadar gelir diyor?


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    Hocam kesin birşey yok. Bakalım, 40.56'dan aldık. 32'lere kadar geldi. Mecburen; yükselmesini bekleyeceğiz.
    Bazı insanlar bakıyorum da, 47'den almışlar
  • 16-11-2017, 19:54:20
    #97
    ArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kesin birşey yok. Bakalım, 40.56'dan aldık. 32'lere kadar geldi. Mecburen; yükselmesini bekleyeceğiz.
    Bazı insanlar bakıyorum da, 47'den almışlar
    bende 46dan az almıştım maliyeti 42lere kadar düşürdüm ama 47den direk dalanlar çok zarar büyük
  • 16-11-2017, 19:56:27
    #98
    ErolReis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende 46dan az almıştım maliyeti 42lere kadar düşürdüm ama 47den direk dalanlar çok zarar büyük
    Maliyetini nasıl düşürdünüz acaba?
  • 16-11-2017, 19:58:09
    #99
    ArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maliyetini nasıl düşürdünüz acaba?
    altlardan alım yaparak 32.50 den 33 den aldıkça maliyet düşüyor.