• 14-11-2017, 23:29:48
    #64
    tren kaçtı son vagon bu yazılar gelmeye başladı ise o hisseye girilmez !!! Tekrar yazıyorum her hisse sürekli artmaz. Düzeltme gelecektir.
  • 15-11-2017, 14:08:01
    #65
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tren kaçtı son vagon bu yazılar gelmeye başladı ise o hisseye girilmez !!! Tekrar yazıyorum her hisse sürekli artmaz. Düzeltme gelecektir.
    valla hocam 35den beri bende kaçtı kaçtı diyorum düşsün diye bekliyordum düşmedi 42den girdim 46-47 arası dolanıyor şuan hafta sonuna 50 yıl sonuna 80i bulur diyorlar bence girilir
  • 15-11-2017, 17:25:37
    #66
    ErolReis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla hocam 35den beri bende kaçtı kaçtı diyorum düşsün diye bekliyordum düşmedi 42den girdim 46-47 arası dolanıyor şuan hafta sonuna 50 yıl sonuna 80i bulur diyorlar bence girilir
    o diyenlere inanıran hocam işte ihale böyle girer adam çok afedersin vurgun büyük yapıldı geçmiş olsun bugün itelenen çok oldu geri yükselir tabi de pis vurgun oldu
  • 15-11-2017, 17:53:11
    #67
    vagon gitti mi diyeyim yoksa girdi mi bu arada banada girdi biraz
    dikkat ederseniz taban yaptı %20 düştü sonra spk müdahele etti halkbank yükseldiği için bende girdim ama zamanlamam kötü düzeltme tam da bana denk geldi meret insallah paranın tamamı ile giren yoktur % lik olarak girin %20 altı olursa alım fırsatı veriyor bilginize.
  • 15-11-2017, 17:55:31
    #68
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vagon gitti mi diyeyim yoksa girdi mi bu arada banada girdi biraz
    dikkat ederseniz taban yaptı %20 düştü sonra spk müdahele etti halkbank yükseldiği için bende girdim ama zamanlamam kötü düzeltme tam da bana denk geldi meret insallah paranın tamamı ile giren yoktur % lik olarak girin %20 altı olursa alım fırsatı veriyor bilginize.
    valla hocam fena düştü benim zarar azda yanımdaki abi 2.5milyar zarar diyor
  • 15-11-2017, 17:59:07
    #69
    sakın olsa satmasın uzun vadeli düşünsün bunun ederi minimum 125 üstü olacak ama ne zaman minimım 1 yıl sonra
  • 15-11-2017, 18:01:17
    #70
    ErolReis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla hocam fena düştü benim zarar azda yanımdaki abi 2.5milyar zarar diyor
    çok klasik olacak ama borsa sabırsızların sabırlılara para kazandırdıgı yerdir sakin ol bekle hocam elbet çıkacak ve kara geçecek eli mahkum
  • 15-11-2017, 18:02:31
    #71
    aynen hocam 38den topladım biraz daha illaki yükselcek maliyet düşürüyorum
  • 15-11-2017, 18:25:46
    #72
    36,5 ile emir vermiştim alamadim ona yaniyorum talimat gerçekleşmesi yarin da satiş baskisi olacaktir buna dikkat edin