Aselsan
143
●13.127
- 15-11-2017, 14:08:01valla hocam 35den beri bende kaçtı kaçtı diyorum düşsün diye bekliyordum düşmedi 42den girdim 46-47 arası dolanıyor şuan hafta sonuna 50 yıl sonuna 80i bulur diyorlar bence girilirSEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-11-2017, 17:25:37o diyenlere inanıran hocam işte ihale böyle girer adam çok afedersin vurgun büyük yapıldı geçmiş olsun bugün itelenen çok oldu geri yükselir tabi de pis vurgun olduErolReis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-11-2017, 17:53:11vagon gitti mi diyeyim yoksa girdi mi bu arada banada girdi biraz

dikkat ederseniz taban yaptı %20 düştü sonra spk müdahele etti halkbank yükseldiği için bende girdim ama zamanlamam kötü düzeltme tam da bana denk geldi meret insallah paranın tamamı ile giren yoktur % lik olarak girin %20 altı olursa alım fırsatı veriyor bilginize. - 15-11-2017, 17:55:31valla hocam fena düştü benim zarar azda yanımdaki abi 2.5milyar zarar diyorSEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-11-2017, 18:01:17çok klasik olacak ama borsa sabırsızların sabırlılara para kazandırdıgı yerdir sakin ol bekle hocam elbet çıkacak ve kara geçecek eli mahkumErolReis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
