• 11-08-2017, 13:12:41
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hisse bu fiyattayken ytd
    Kozaa vestel tavsiye ederim

    GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 11-08-2017, 16:10:24
    #20
    ortamnedio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Noldu hocam ?
    Sorunuzun cevabını ben de merak ediyorum manasında
  • 12-08-2017, 01:21:22
    #21
    Aselsan candır. 8 küsür liradan almıştım şuan 26.38 lira.
  • 14-08-2017, 14:17:55
    #22
    Sürekli al sat yapan arkadaşlar var mı? Komisyonu en düşük olan aracı kurum neresidir? Trade yapmayı düşünüyorum.
  • 14-08-2017, 18:36:32
    #23
    Bugün %3'lük artışla 27.18'den kapadı Cuma günkü kapanış 26.38 idi.
  • 15-08-2017, 15:53:46
    #24
    Koza'nın %20 düşüşü ve beraberinde BIST100'ün bugün yaşadığı kayıp aselsanı da etkiledi.

    Şuan 26.80 dolaylarında. Alış için oldukça iyi fiyat.
  • 15-08-2017, 20:21:12
    #25
    arkadaşlar ilk defa hisse senedi alacağım şimdi aselsandan alınabilecek bir fiyat mı ? birde mobil uygulama ve hangi banka önerirsiniz
  • 16-08-2017, 00:25:30
    #26
    Yarın bütün hisseler düşerse haftaya satın almaya başlayın. Bugün bütün hisseler geriledi hemde çok fazla gerilediler. 7 olan 4.90 na mesela aselsan 50 kuruş düştü
    Analizime göre yarın düşerse hisseler borsa istanbulu 105k altına düşürecekler. Ondan sonra 2 hafta bazı hisseler dışında yükseliş olmayacak ama dolar 3.56 olacak. Kore savaşı olursa herşey uçucak.
    GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 16-08-2017, 00:58:47
    #27
    Amatörce yorumlardan uzak durun her hisseye girmeyin panik yapmayın.
    Bist 100 de bu hafta satışlar baskın 111k seviyesini geçemedi destek direnç noktaları şuanda gerilemeye müsait. 105k üzerinde kalmaz ise 103k ya kadar gerileyebilir ve dolar 3,55 üzerine sıçrama yaparsa 100k altı ideal olur.

    Koza grubuna çok dikkat edin bana göre bistin torpilli kağıdı eğer eski yasalar olsa idi bu kağıdı 6 ay ceza keser biste sokmazlardı ama resmen torpil yapıldı bu kağıda. Bir hisse üst üste 4. gün yükselmezdi bundan 1 yıl önce bu hisse 1 TL den 7 TL ye çıkıyor ve SPK sessiz kalıyor ise bu kağıdın sahipleri devletin kendisi olduğunu belli eder

    %20 düşüş oldu koza grubunda yani bunda bir iş olduğu ortada.

    Sizlere tavsiyem sağlam hisselere geleceği parlak olanlara girmeniz kimsenin yorumlarına %0 bile inanmadan kendiniz araştırarak (şirket bilançoları) karar vermenizdir. Ayrıca sermayenin tamamını bir kağıda basmayın. Zira borsa hep yükselir veya hep düşecek diye bir şey yok. Hisse %20 düşerse sevinin zira sermayenin kalan kısmından %25 bu kez bu seviyeden alarak bekletin.