• 10-08-2017, 11:35:27
    #10
    Dün 26,18'den kapandı. Şuan 26,80 dolaylarında
  • 10-08-2017, 11:43:36
    #11
    geçen sene nisan ayıydı sanırım 9,70 den almıştım 10 bin kadar. daha sonra haziranda 21 küsürden sattım araba almak için

    yine takipteyim alıcam ama bakalım ne zaman.
  • 10-08-2017, 19:52:33
    #12
    Hisse alabileceğim az komisyonlu banka var mı öneri?
  • 10-08-2017, 22:38:58
    #13
    ilk borsa deneyimimi aselsan ile yaptım
    gittim 2(İKİ ) tane aldım. bi süre sonra AVTUR aldım. düştü ha düştü. 3,40'ken mi ne aldım 500e yakın. 2,20'lere kadar düştü. Sonra tekrar 3,40'a çıktığı an bozdurdum. 200 tane daha aldım AVTUR'dan öyle duruyor.
    Aynı şekilde ASELSAN'ı da bozdurdum ama almadım. THY'de almıştım. ASELSAN uzun vadede iyi kazandıracak yatırım. Biz yeniler erken bıkıp bozduruyoruz.

    banka olarak ziraat yatırım kullanıyorum. kuzen BMD kullanıyor.
  • 11-08-2017, 11:48:34
    #14
    Bloglava adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk borsa deneyimimi aselsan ile yaptım
    gittim 2(İKİ ) tane aldım. bi süre sonra AVTUR aldım. düştü ha düştü. 3,40'ken mi ne aldım 500e yakın. 2,20'lere kadar düştü. Sonra tekrar 3,40'a çıktığı an bozdurdum. 200 tane daha aldım AVTUR'dan öyle duruyor.
    Aynı şekilde ASELSAN'ı da bozdurdum ama almadım. THY'de almıştım. ASELSAN uzun vadede iyi kazandıracak yatırım. Biz yeniler erken bıkıp bozduruyoruz.

    banka olarak ziraat yatırım kullanıyorum. kuzen BMD kullanıyor.
    Borsa:

    Sabırsızın kaybettiği parayı sabırlının kazanmasıdır
    • metinaktas
    metinaktas bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-08-2017, 12:44:56
    #15
    Yatırım yapmak isteyen arkadaşların bugünkü düzeltme düşüşünden yararlanması mantıklı olabilir. Zira bu rakamları bir daha görmek biraz zor olacak gibi. Tabi ytd
  • 11-08-2017, 12:51:17
    #16
    ortamnedio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hisse alabileceğim az komisyonlu banka var mı öneri?
  • 11-08-2017, 13:09:39
    #17
    domainbakkali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Noldu hocam ?
  • 11-08-2017, 13:11:18
    #18
    domainbakkali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben direk iş bankasından alıyorum. Sanırım 10 bin'de 2 komisyon alıyorlardı. Açıkçası al-sat yapmaktan ziyade yatırım amaçlı para yatırdığım için komisyona o kadar dikkat etmiyorum.