Aselsan
143
●13.127
- 10-08-2017, 22:38:58ilk borsa deneyimimi aselsan ile yaptım

gittim 2(İKİ
) tane aldım. bi süre sonra AVTUR aldım. düştü ha düştü. 3,40'ken mi ne aldım 500e yakın. 2,20'lere kadar düştü. Sonra tekrar 3,40'a çıktığı an bozdurdum. 200 tane daha aldım AVTUR'dan öyle duruyor.
Aynı şekilde ASELSAN'ı da bozdurdum ama almadım. THY'de almıştım. ASELSAN uzun vadede iyi kazandıracak yatırım. Biz yeniler erken bıkıp bozduruyoruz.
banka olarak ziraat yatırım kullanıyorum. kuzen BMD kullanıyor. - 11-08-2017, 11:48:34Borsa:Bloglava adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sabırsızın kaybettiği parayı sabırlının kazanmasıdırmetinaktas bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 11-08-2017, 13:09:39Noldu hocam ?domainbakkali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-08-2017, 13:11:18Ben direk iş bankasından alıyorum. Sanırım 10 bin'de 2 komisyon alıyorlardı. Açıkçası al-sat yapmaktan ziyade yatırım amaçlı para yatırdığım için komisyona o kadar dikkat etmiyorum.domainbakkali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

