Bloglava adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk borsa deneyimimi aselsan ile yaptım
gittim 2(İKİ ) tane aldım. bi süre sonra AVTUR aldım. düştü ha düştü. 3,40'ken mi ne aldım 500e yakın. 2,20'lere kadar düştü. Sonra tekrar 3,40'a çıktığı an bozdurdum. 200 tane daha aldım AVTUR'dan öyle duruyor.
Aynı şekilde ASELSAN'ı da bozdurdum ama almadım. THY'de almıştım. ASELSAN uzun vadede iyi kazandıracak yatırım. Biz yeniler erken bıkıp bozduruyoruz.

banka olarak ziraat yatırım kullanıyorum. kuzen BMD kullanıyor.
Borsa:

Sabırsızın kaybettiği parayı sabırlının kazanmasıdır