Konu
Aselsan
11-08-2017, 13:11:18
#18
aliarbak
domainbakkali adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben direk iş bankasından alıyorum. Sanırım 10 bin'de 2 komisyon alıyorlardı. Açıkçası al-sat yapmaktan ziyade yatırım amaçlı para yatırdığım için komisyona o kadar dikkat etmiyorum.