domainbakkali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben direk iş bankasından alıyorum. Sanırım 10 bin'de 2 komisyon alıyorlardı. Açıkçası al-sat yapmaktan ziyade yatırım amaçlı para yatırdığım için komisyona o kadar dikkat etmiyorum.