• 01-11-2017, 18:45:26
    #37
    BoogeymaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    33 tl mi oluyor değer olarak, 1kağıdı. Misal şimdi 100bintl ile girsek bu işe, bugun 33 olan 1sene sonra 40 olsun ne kazanacaz

    Kusura bakmayın cahilliğime verin ama hiç bilgi sahibi değilim bu konularda
    121 bin olur.
  • 01-11-2017, 18:50:49
    #38
    CfStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    121 bin olur.

    En kısa vade 1senelik bir yatırım mı hocam? Anlık olarak 40a yükselse vs bozdurma oluyor mu bu işlemler mobil bankacılıktan yonetilebiliyor mu ?
  • 01-11-2017, 18:52:28
    #39
    BoogeymaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En kısa vade 1senelik bir yatırım mı hocam? Anlık olarak 40a yükselse vs bozdurma oluyor mu bu işlemler mobil bankacılıktan yonetilebiliyor mu ?
    Mobilden yönetiliyor , anlık olarak bozdurulabiliyor illaki beklemene gerek yok.
  • 01-11-2017, 18:59:52
    #40
    CfStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mobilden yönetiliyor , anlık olarak bozdurulabiliyor illaki beklemene gerek yok.
    Hocam teşekkür ederim cevapladıgınız için
  • 01-11-2017, 22:00:57
    #41
    SARI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende de var...uzun vade de kazandırır,alıp unutacaksın..aselsan,petkim,tofaş,tüpraş,hekta ş,arçelik...aselsan 2009 da 10bin tl lik alsaydım şimdi 700bin civarıydı ederi..2008de 10bin tl lik tofaş alsaydım 500bin civarıydı..
    Sonuç : Alsaydım!
    Ne yazık ki sabırsız bir milletiz.
  • 01-11-2017, 22:33:36
    #42
    BoogeymaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    33 tl mi oluyor değer olarak, 1kağıdı. Misal şimdi 100bintl ile girsek bu işe, bugun 33 olan 1sene sonra 40 olsun ne kazanacaz

    Kusura bakmayın cahilliğime verin ama hiç bilgi sahibi değilim bu konularda
    Dediğiniz gibi hesaplarsak yaklaşık olarak %20 kar yaparsınız o da 20.000 TL kar demek.
  • 03-11-2017, 22:30:38
    #43
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonuç : Alsaydım!
    Ne yazık ki sabırsız bir milletiz.
    hocam beni neden tiye aldın ..ben sadece bilgi vermek istedim ..o tarihlerde almadık ama yine yüzde 40 karım var aselsanda....
  • 04-11-2017, 14:46:06
    #44
    cuma alayımmı diye düşündüm 33dü simdi 35 olmuş peh, 6000TL kâr ederdim simdi



    SARI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam beni neden tiye aldın ..ben sadece bilgi vermek istedim ..o tarihlerde almadık ama yine yüzde 40 karım var aselsanda....
    80bin TL ile girmeyi düşünüyorum hocam tavsiye ediyormusun 32-33'lü fiyatlardan ?
  • 04-11-2017, 23:08:50
    #45
    BoogeymaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cuma alayımmı diye düşündüm 33dü simdi 35 olmuş peh, 6000TL kâr ederdim simdi





    80bin TL ile girmeyi düşünüyorum hocam tavsiye ediyormusun 32-33'lü fiyatlardan ?
    tavsiye veremem çünkü suçtur.. ben 6 ay önce fln 22.10 dan aldım o zamanın zirvesiydi,sabrettim kazandım...her yükseldiğinde pişman oluyorum keşke alsaydım diye ya da biraz düşsün alayım derken,ama hiç düşmedi nerdeyse,bir kere sert düştü bu zamana kadar...