BoogeymaN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aselsan
143
●13.127
- 01-11-2017, 18:50:49CfStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En kısa vade 1senelik bir yatırım mı hocam? Anlık olarak 40a yükselse vs bozdurma oluyor mu bu işlemler mobil bankacılıktan yonetilebiliyor mu ? - 01-11-2017, 18:52:28Mobilden yönetiliyor , anlık olarak bozdurulabiliyor illaki beklemene gerek yok.BoogeymaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-11-2017, 18:59:52Hocam teşekkür ederim cevapladıgınız içinCfStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-11-2017, 22:00:57Sonuç : Alsaydım!SARI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne yazık ki sabırsız bir milletiz. - 01-11-2017, 22:33:36Dediğiniz gibi hesaplarsak yaklaşık olarak %20 kar yaparsınız o da 20.000 TL kar demek.BoogeymaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-11-2017, 22:30:38hocam beni neden tiye aldınSEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
..ben sadece bilgi vermek istedim ..o tarihlerde almadık ama yine yüzde 40 karım var aselsanda....
- 04-11-2017, 14:46:06cuma alayımmı diye düşündüm 33dü simdi 35 olmuş peh, 6000TL kâr ederdim simdi

80bin TL ile girmeyi düşünüyorum hocam tavsiye ediyormusun 32-33'lü fiyatlardan ?SARI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 04-11-2017, 23:08:50tavsiye veremem çünkü suçtur.. ben 6 ay önce fln 22.10 dan aldım o zamanın zirvesiydi,sabrettim kazandım...her yükseldiğinde pişman oluyorum keşke alsaydım diye ya da biraz düşsün alayım derken,ama hiç düşmedi nerdeyse,bir kere sert düştü bu zamana kadar...BoogeymaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
..ben sadece bilgi vermek istedim ..o tarihlerde almadık ama yine yüzde 40 karım var aselsanda....
