cuma alayımmı diye düşündüm 33dü simdi 35 olmuş peh, 6000TL kâr ederdim simdi



SARI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam beni neden tiye aldın ..ben sadece bilgi vermek istedim ..o tarihlerde almadık ama yine yüzde 40 karım var aselsanda....
80bin TL ile girmeyi düşünüyorum hocam tavsiye ediyormusun 32-33'lü fiyatlardan ?