BoogeymaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cuma alayımmı diye düşündüm 33dü simdi 35 olmuş peh, 6000TL kâr ederdim simdi





80bin TL ile girmeyi düşünüyorum hocam tavsiye ediyormusun 32-33'lü fiyatlardan ?
tavsiye veremem çünkü suçtur.. ben 6 ay önce fln 22.10 dan aldım o zamanın zirvesiydi,sabrettim kazandım...her yükseldiğinde pişman oluyorum keşke alsaydım diye ya da biraz düşsün alayım derken,ama hiç düşmedi nerdeyse,bir kere sert düştü bu zamana kadar...