• 17-11-2017, 23:38:03
    Dj B@mBaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elinde aselsan olan arkadaşlar ani düşüş sebebiyle panik yapıp satmanızı tavsiye etmem bekleyip sabırlı olmanız sizin için daha iyi olacaktır. Bugün güzel sinyal verdi.
    Hocam eğer problem olmazsa, ya ay sonu; ya aralık sonu ya da Nisa’n Mayıs gibi yükselişte olacak. Hissediyorum
  • 18-11-2017, 19:23:00
    ArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam eğer problem olmazsa, ya ay sonu; ya aralık sonu ya da Nisa’n Mayıs gibi yükselişte olacak. Hissediyorum
    Bende mayısı bulacağını hiç düşünmüyorum daha kısa sürede yükseleceğini düşünüyorum. Yabancılar çok kaçış yaptı, şu 27 kasım olayını atlatalım eğer abd ile vize krizine benzer bir durum yaşamaz isek BİST güzel toparlar aselsan'da bundan payını alır diye düşünüyorum.

    3 günde 6 bin liradan fazla kar yaptım ama satmadım daha yükselir diye, açığa satış yaptıklarında ani düşüş olunca 9 bin civarı zarar gördüm şimdi zarar biraz azalmaya başladı. Hiç panik yapmıyorum elbet yükseleceğini düşünüyorum sonuçta milyar dolarlık siparişleri olan ve hükümetin desteklediği bir kurum.

    Tekrar tavsiyede bulunuyorum panik satışları yapmayın zarar edersiniz. Hele ki zaten zararına hisse yada döviz hiç bir zaman satmayın elbet elinizdeki enstrüman değerlenecektir, değerinden aşağı vermeyin.
  • 18-11-2017, 19:35:09
    Dj B@mBaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende mayısı bulacağını hiç düşünmüyorum daha kısa sürede yükseleceğini düşünüyorum. Yabancılar çok kaçış yaptı, şu 27 kasım olayını atlatalım eğer abd ile vize krizine benzer bir durum yaşamaz isek BİST güzel toparlar aselsan'da bundan payını alır diye düşünüyorum.

    3 günde 6 bin liradan fazla kar yaptım ama satmadım daha yükselir diye, açığa satış yaptıklarında ani düşüş olunca 9 bin civarı zarar gördüm şimdi zarar biraz azalmaya başladı. Hiç panik yapmıyorum elbet yükseleceğini düşünüyorum sonuçta milyar dolarlık siparişleri olan ve hükümetin desteklediği bir kurum.

    Tekrar tavsiyede bulunuyorum panik satışları yapmayın zarar edersiniz. Hele ki zaten zararına hisse yada döviz hiç bir zaman satmayın elbet elinizdeki enstrüman değerlenecektir, değerinden aşağı vermeyin.
    Haklısınız hocam. Bende sizin düşündüğünüz gibi düşünüyorum. Bu haftadan hariç, hiç zarar ettirmemiş insanları. Küçük yatırımcıya zarar ettirdiler hep 27'lere düşecek diye. Düşse bile, tekrardan yükselecektir. 40.56'dan aldım, 4 gün sonra 47'leri gördüm. Hakkımızda hayırlısı
  • 18-11-2017, 23:09:53
    ArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısınız hocam. Bende sizin düşündüğünüz gibi düşünüyorum. Bu haftadan hariç, hiç zarar ettirmemiş insanları. Küçük yatırımcıya zarar ettirdiler hep 27'lere düşecek diye. Düşse bile, tekrardan yükselecektir. 40.56'dan aldım, 4 gün sonra 47'leri gördüm. Hakkımızda hayırlısı

    eğer elinizde nakit var ise ve acil olarak ihtiyacınız olmayacaksa bu fiyatlardan alarak maliyeti düşürmenizi tavsiye ederim hocam hemde lot sayınız yükselir ilerisi için güzel bir yatırım olmuş olur.
  • 18-11-2017, 23:22:09
    Dj B@mBaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    eğer elinizde nakit var ise ve acil olarak ihtiyacınız olmayacaksa bu fiyatlardan alarak maliyeti düşürmenizi tavsiye ederim hocam hemde lot sayınız yükselir ilerisi için güzel bir yatırım olmuş olur.
    Nakitim maalesef ki yok hocam
  • 19-11-2017, 00:25:32
    maliyet düşürcem diye topladım ama hala çıkmıyor
  • 19-11-2017, 00:34:34
    Borsa aldık kağıdı borsanın zararı tam olarak nedir
    İkinci olarak kağıtları nereden alıyor hangi sistem üzerinden bankaları arası mı
  • 22-11-2017, 13:27:19
    çok fena çakıldı, aselsan
  • 22-11-2017, 16:18:22
    yalnizyargic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok fena çakıldı, aselsan
    toparladı biraz devam edecektir. borsanın %1 düştüğü doların 4e dayandığı bugün için normal diye düşünüyorum bu tepkilerin olmasını.