yalnizyargic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok fena çakıldı, aselsan
toparladı biraz devam edecektir. borsanın %1 düştüğü doların 4e dayandığı bugün için normal diye düşünüyorum bu tepkilerin olmasını.