Dj B@mBaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
elinde aselsan olan arkadaşlar ani düşüş sebebiyle panik yapıp satmanızı tavsiye etmem bekleyip sabırlı olmanız sizin için daha iyi olacaktır. Bugün güzel sinyal verdi.
Hocam eğer problem olmazsa, ya ay sonu; ya aralık sonu ya da Nisa’n Mayıs gibi yükselişte olacak. Hissediyorum