ArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısınız hocam. Bende sizin düşündüğünüz gibi düşünüyorum. Bu haftadan hariç, hiç zarar ettirmemiş insanları. Küçük yatırımcıya zarar ettirdiler hep 27'lere düşecek diye. Düşse bile, tekrardan yükselecektir. 40.56'dan aldım, 4 gün sonra 47'leri gördüm. Hakkımızda hayırlısı

eğer elinizde nakit var ise ve acil olarak ihtiyacınız olmayacaksa bu fiyatlardan alarak maliyeti düşürmenizi tavsiye ederim hocam hemde lot sayınız yükselir ilerisi için güzel bir yatırım olmuş olur.