SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tren kaçtı son vagon bu yazılar gelmeye başladı ise o hisseye girilmez !!! Tekrar yazıyorum her hisse sürekli artmaz. Düzeltme gelecektir.
valla hocam 35den beri bende kaçtı kaçtı diyorum düşsün diye bekliyordum düşmedi 42den girdim 46-47 arası dolanıyor şuan hafta sonuna 50 yıl sonuna 80i bulur diyorlar bence girilir